___ غرائب :
مع الانتشار الواسع الذي حققته شركة اوبر وكريم في مصر أكيد سيكون هناك تعليقات ومشكلات يود العملاء ايصالها للشركة أو شكاوى خاصه بالكباتن أو السيارات التي تقدم الخدمه للعملاء في محافظة القاهرة واسكندريه والمنصورة وطنطا والغردقة والمنيا القليوبية والجيزه دمنهور والعديد من محافظات مصر.

نبدأ بشركة كريم
عندما تواجهك اي صعوبات أو مشكلات مع الكابتن أو الحساب او أي شكوى متعلقة بشركة كريم يمكنك الاتصال بالرقم التالي 0238272828 وذلك من جميع أنحاء البلاد لان الرقم عام على مصر بأكملها ، أو من خلال الخط الساخن أو الرقم المختصر لخدمة العملاء الخاص بشركة كريم وهو 19288 ، لكن شرط الشركه للوصول لأحد افراد الدعم الفني هو وجودك في رحله أو بعد الرحلة مباشرة لمدة لا تزيد عن نصف ساعه ، لكن لو زادت المدة عن ذلك فسيقوم كمبيوتر بالرد عليك ويخبرك بأن ترسل ايميل الشركه عن طريق الابلكيشن وذلك كما هو موضح في الصور التاليه
ملحوظة اضغط على الصورة لرؤيتها بالحجم الطبيعي



وستجد أن ذر الاتصال غير مفعل الا في وقت الرحلة فقط



أما بالنسبة إلى شركة اوبر فإن الأمر مختلف تماماً
فلا يوجد ارقام هواتف ل شركة اوبر والشكاوى تكون عن طريق الابلكيشن فقط وذلك على النحو الموضح بالصور التالية.




يمكنك الاختيار بين الخيارات المتاحه لما حدث ، أو يمكنك كتابة تفاصيل شكواك وسيصلك الرد على الابلكيشن وايميلك معا ، وذلك خلال 24ساعه.

5 التعليقات:

  1. مساء الخير لو سمحت انا عندى ١٠ جنيه غرامة ودة موقف لي الابليكشن..مع العلم انى مش انا الى كنسلت الاوردر كان الكابتن كنسله علشان كان ايام الحظر....بس مش مشكلة انا هدفعها ولما بحاول ادفعها فى الاوردر الجديد للكابتن بتكون الايقونة الخاصة بالدفع للكابتن غير نشطة
    حاولت ادفعها فى فورى مش بتظهر
    لو سمحتوا انا الموضوع عاملى مشكلة ومحتاجة له حل ضرورى وسريع

    ردحذف
  2. الحساب بتاعى اتسرق مش عارف اعمل ايه

    ردحذف
  3. مساء الخير
    من فضلك عايزة أعرف ليه يضاف عندى 12 جنيه عشان الكابتن هو اللى cancel

    ردحذف
  4. سلام عليكم انا عندي مشكلة التطبيق مو راضي يشتغل معى على الجوال ايفون

    ردحذف